Friday, October 28, 2011

Touching day 27 October 2011

Assalamualaikum

Alhamdulillah yesterday was the greatest day in my life since ive been here in shah alam. actually semalam burfday aku. hikihik *gelak gedik*

sebenarnya semalam biasa biasa je. pagi panas terik sampai tenghari then tiba tiba petang hujan. dah quiet a few days macam tu kat shah alam. so back to the story, semalam lepas pergi amek amek gambar for applied studies punya subjek then naqi ajak aku p umah dia. katenye ibu dia buat makan makan sikit. okay okay aku macam okay je lah. sebab sebelum tu his sister tweeted me to come by the house join makan makan tu. ingat kan tak sempat, tapi sempat pulak. hehehehehehehehe

then i was quiet nervous. macam nervous punya nervous. memang nervous weh sbb i was told before that nenek, along, ayah, ibu dia semua ada so i was really macam cuak gilaa oooo please jangan lah aku tersadung kaki ke apa. HAHA seriously tak tipu.

sampai sampai je kat umah everybody in the house macam "aaaaaaaaaaaa idaaa!"

aku macam krik krik aaaaaaa segan sangat taktahu nak cakap pe. sengih je. pastu dorang suh tengok ada apa kat atas meja makan. i wasss like whattttttt? dalam hati lah kan. ada seketul kek tulis kat atas tu "HAPPY BIRTHDAY IDA"



serius aku memang terkejut. semalam naqi cakap dia pun terkejut. dia pun taktahu ada kek tu. so macam mana ni? heheheee

siap ada nasi goreng semua. its like a little party. aku tak nak la perasan kan. tapi perasan jugakk. semua ni untuk birthday aku ke? *gosok gosok mata tak pecaya*






rasa macam family family sangat. betul tak tipu. semalam bukan saja nak segan, memang segan sangat. first time kot. hehehehehehe

terharu semalam ada orang nak sambut burfday kita. kalau bukan semata mata nak sambut burfday kita pun, terharu jugakkk terharu terharu terharu. terima kasih ibu ayah along dean naqi acha adik tokwan yaya daiy semuaaaaaaa :')


.

No comments: