Wednesday, October 26, 2011

HOPEFULLY

lately aku selalu rasa nak marah marah.
selalu rasa moody. selalu rasa serabut.
taktahu kenapa. mungkin sebab terlampau banyak kerja. 
yet aku still duduk rilek.
duduk tak kesah. duduk tak buat apa apa. 
slow. malas.
apa ni?
aku benci keadaan macam ni.
aku risau tapi aku tak buat sesuatu nak overcome perasaan tu.
memang aku buat assignments. memang aku buat dissertation.
but its like there's something missing.
aku cuba sabar.
Alhamdulillah.
keadaan sekeliling memang menduga perasaan aku. 
memang menduga aku yang hot tempered ni.
tapi ada orang yang sanggup stay dengan aku walau aku ni perangai macam ni.
sanggup calm me down everytime i'm on my mood swings. huuu
i'm hoping tomorrow would be better than today. so much better. pleaseeee


ida sayang awak naqi. :')
.

No comments: