Thursday, March 3, 2011

PM PM PM PM. yang penting bukan waktu malam.

Salam semuaaaaa . makcik pakcik akak abang dato datin tuan puan *ceh macam ade dato nak bace belog saya* adik adik sekalian . haaaaaa . merapu sokmo aku nih . HAHA

okay, entry kali ni nak cite pasal semalam aku dan rakan rakan (yana, mai, intan dan kekasihnya paad) telah pergi ke wisma Tun Sambanthan di KL dengan gigih nya untuk membuat case study pasal tajuk "organisation" under field TOWN PLANNING . huuuu . ni semua gara gara subject project management la nih . tak pasal pasal nak kene pegi sampai ke KL buat interview . huehue .

hmmm . tapi nasib baik lah si paad tu ikot . tak pasal pasal *ulang perkataan sama* kang semua sesat pening pening last last lepak klcc baru tahu . haha . *okay over* anyway, thnx lah to intan sebab sudi menumpangkan kami yana and aku untuk ke KL menaiki kereta anda . nasib baik bukan aku yang kene drive . heee .

so, the day was fun . we arrived on the location like 40 minutes of journey *anggaran sebab tak sempat rekod mase, pening pale jalan jammed* pergi lunch dulu, kat bawah jambatan, then solat and finally baru g jumpa orang yang nak diinterview tuh . so macam rilek jugak la, sebab appointement tak bagi jam pukul berapa, boleh pergi anytime . muahaha :P

lepas da puas interview ngantuk ngantuk lenguh and penat sume pun ade, kitorang pun bergerak pulang ke Shah Alam . yeaaay . balik sudah .

p/s : oh thnx to yana sebab bagi pinjam laptop dia . sebab awak saya boleh update bebelog saya tau . MUAAAHHH~ HAHAHA
.

No comments: