Thursday, March 3, 2011

hari itu dah tiba.

Assalmualaikum u ollsss .

hari tu dah tiba . okay, meaning, hari semalam . nak tahu kenapa dah lame aku tak update blog? its all because of my belove lappy nih ha . semalam, genap la 3 tahun 6 bulan lappy aku berkhidmat sebelum semalam meghembuskan nafas terakhir, eh da macam manusia plak . haha . bukan bukan . menghembuskan nafas terakhir maksudnya tak berfungsi lah .

aku pakai brand __ . okay, brand dirahsiakan . nati korang tak mo beli pulak adik beradik sepupu sepapat dia . heh . aku sayang laptop ni . screen boleh pusing pusing, pastu boleh sentuh sentuh and tulis . sayang woohhh!

tapi sayang, semalam boleh pulak dia tak boleh on . oh aku macam nak tampor je lappy tu kuat kuat *kalau boleh la, tapi sayang* actually lappy aku memang cam gila sikit . kadang kadang die mati seniri restart balik . hang jangan cakap lah, tak terkira . aku agak ni mesti sebab virus . lappy aku ni hardcore kot, antivirus pun takde . kesian dia . HAHA . :P eh, betullah . kesian dia . tanpa lappy memang tak bergerak lah hidup aku . huuu .

sekarang lappy masih lagi kat umah . tak sempat nak hantar kat sape sape kot . plan memang nak format je . dah bertahun tak buat ape ape kat lappy aku . and dia memang budak baik, boleh tahan sampai 3 tahun kot tak perlu format or hantar epair . memang bersyukur sangat . hee

hopefully lappy saya akan selamat and boleh digunakan kembali dengan suka ria . heeee

okay dah tu je . bye :P


.

No comments: