Monday, February 28, 2011

Seronoknya!

Assalamulaikum semua :)

selamat pagi . uuuwaaaah . ni da mandi ke belum nih? *sebab aku belum* HAHA . merapu . anyway, entry kali ni pasal apa yang aku buat di rumah Kuantan ketika aku pulang bercuti beberapa hari lalu . hihi . hari ni baru dapat nak update sebab semalam sampai pun da malam, kaki da lenguh, mata da mengantuk *over, padahal siap boleh kuar makan dulu sebelum sampai umah :P* 

pada hari sabtu yang lalu, saya dan keluarga, eh, daku dan keluarga ku, telah pergi lunch di tepi sungai . melantak nasi campur sebab sume tengah kelaparan, saje je makan tepi sungai sebab da lama tak pergi situ . plus, tak payah la mak aku susah susah nak masak haritu, rilek sikit. hihi . kitrorang makan sampai rm35 . tapi memang best lah . puas hati .

hasil santapan kami :P

okay pastu kitorang pergi shopping tilam untuk rumah baru . wee . pilih punya pilih akhirnya jumpa la jugak pilihan hati . *aku tatau pun dorang beli yang mane, sebab aku tak kesah katil cane2 pun, janji tidur selesa . hihi*

eah bersama pilihan tilam . 

parents gue setelah penat berjalan . minum air jap!

promote kedai sikit .

kat luar kedai pun bergambau jugak . hiiii

depan umah kesayangan . heee . gamba dalam umah banyak, tapi macam tak perlu je upload kat sini . oke lah, daaaa. ;))

with love, ida.

No comments: