Thursday, February 10, 2011

memancing di Bukit Cahaya. hee

Assalamualaikum semua :)

hari ni saya telah bangun pada pukul 6 pagi dengan rancangan nak pgi pukul 630. tapiii...... tak berjaya jugak sbab last-last gerak pukul 740.emmm. okay-okay, gerak ke mane? haaa as the title of the story la. memancing kat Bukit Cahaya. *emm, Bukit Cahaya kot name dia, actually aku pun tak pasti* hee. Bukit Cahaya ni terletak kat Seksyen 9. mengikut observation aku mase ondaway tadi, Bukit Cahaya ni cam taman pertanian gitu. ade hutan-hutan la, macam banyak haiwan-haiwan tinggal kat dalam tu.


then sampai kat situ adala dalam pukul 8 lebih, sebab ade jammed sikit kat depan uitm. *beselah, time org nak pegi kelas tadi* waaaa, 1st impression aku kat tempat tu cam "wah lawa jugak tempat ni, cun la view die. kalau de dslr lagi masyuk buat photoshoot dgn ikan." *okay okay, over exagerate feelings sikit kat situ :P* usha punye usha tempat tu, pegi la port kat belakang sikit. tempat ni die macam empangan, so ade dua belah tempat memancing. satu klau nak ikan besar, satu lagi utk klau na ikan yang cam besar2 sikit.

haa. ni macam ade empangan boleh crossover kat sebelah. yg sebelah kanan tu tempat ikan2 besar, katenya lah. sebelah kiri untuk ikan bese je. nak bagitahu name ikan memang tak tahu lah. setakat ikan besar ikan kecik je aku tau. HAHAHAHA =_=""



diatas ni view serba sedikit kat empangan tu.. cantik kan? hihi.

dan seterusnya adalah gambar-gambar yang aku amik mase kat sane. :)

fana pun ikut sekali, dengan ajim la harus.. :P


lelaki idaman saya.. wee :PP

saat ni lah startnye luck nak dapat ikan menjauh, lepas tali joran berbelit.. hmm *wuwuwuwuw* :P

keperluan memancing yang bersepah.
 
walaupun tak dapat sekor pun ikan, im glad that it was fun. tahniah la kepada fana ngn ajim and kawan kawan yang telah mendapat lebih dp 4 ekor ikan. hihi. naqi, thnx bawak saya pergi memancing. 1st time okay. weee


with love, ida
.

No comments: