Sunday, February 6, 2011

Hari-hari terakhir~

Salam semua.

beberapa minit lagi da nak pukul 12. which means, beberapa minit lagi dah nak masuk hari ahad. ergghh. sungguh aku taknak dengar perkataan "balik" lagi. sungguh cuti kali ni aku rasa singkat gila. sungguh!

aku rase selama aku cuti midsem sebelum2 ni, tak pernah lagi aku rase malas balik macam sekarang. serius weh. sebelum ni klau nak balik bahagia je kot. *huuuuuuuuu*

ni adalah kali terakhir aku boleh update blog kat umah. humph. so antara bende yang aku dah buat *mengikut what to do list aku, sila lihat entri ni* adalah
-
-
-
-
-
-
-
1. Shopping shawl, baju dan yang seangkatan dengan nye. *macam banyak duit. hee*

2. Update blog semahunya

3. Get my hair cut a.s.ap. *seriously*

4. Sleep all day. *ill try my best cause i know i cant when my dad's home*

7. Cupcakes. argghh da lama tak buat!

8. Cari tajuk for my dissertation proposal =,=" ------ DONE

okay, aku malas nak explain kenapa ada dua bende yang aku tak dapat buat. because i know it might hurt myself. haha. *emosi* tapi serious la kecewa sebab tak dapat buat no 6. huuuuuuuuu

dah lah. sebelum aku kesedihan dengan lebih lanjut, aku mintak diri dulu ye. esok nak bangun pagi dengan hati sayu sebab nak kene balik and proposal tak complete lagi. wuwuwuwuwuuuuuu *sedih dan menangis* HAHA.


daaaa :)

with love, ida
.

No comments: