my exact feeling right now



aku rasa aku kehilangan sesuatu

kadang-kadang aku rasa aku tak berdaya, nak melawan kehendak hati.


ya, aku tahu, takde manusia yang sempurna kat dunia ni.


tapi kenapa aku selalu merasa macam ade kekosongan, sesuatu yang aku nak. tapi aku tak mungkin akan dapat.


aku sedang menerima hakikat tu. ya, sedang menerima. sedang mencuba untuk menerima.


tapi biasalah, hati manusia. tak penah bersyukur dengan apa yang dah ada depan mata.


kadang-kadang, aku terfikir jugak. apa yang aku dah buat, sampai aku tak boleh merasa kebahagiaan yang konon nya aku tak dapat.


ya, aku bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang. aku bersyukur dengan kurniaan-Nya.


tapi saat ini, aku masih mengharapkan sesuatu keajaiban akan berlaku. masih. sangat mengharap, sedang aku cuba untuk menerima hakikat.
 
 


truly, ida
.

No comments: