Sunday, June 17, 2012

Hari Bapa

Assalamualaikum.  :)

sebenarnya hari hari pun hari bapa. eh tak maksudnya nak cakap, tak payah tunggu harini baru nak celebrate kan. sama macam hari ibu, setiap hari pun hari ibu kann? haa. 

aku panggil ayah ku Walid. aku pun tak sedar macam mana boleh panggil Walid tu. i guess because my dad has Arab blood in his so i suppose we can call him Walid. hehe. sewaktu kecil aku memang jarang jumpa Walid cos he's always outstationed. masa tu memang rapat dengan mak. sebab most of the time mak je ada kat rumah. tp bila dah semakin besar aku faham Walidku gigih bekerja nak bagi family dia rezeki. Walid tak pernah merungut pasal tu. tak pernah. he even care to take us travelling around the world. duit lebih sikit katanya. kalau tak memang tak merasa lah aku pergi Thailand Australia UK Turkey semua tu. semua tu hasil titik peluh Walid ku. memang aku tak keluar satu sen pun. huhu. bertuah sangat rasa Alhamdulillah. semua ni rezeki.

sekarang aku sedar parents ku dah semakin tua, dah sampai masa aku menyumbang something kepada keluarga. balas balik jasa mak dan Walid. 

Happy Father's Day, we all love u so much, even tak pernah sebut sebab macam awkward tapi believe us, you are our superdad! thanks for all the tender love and care! this post is for you Walid. hehe :)


okay ni gambar raya last year ni. peace :P


.

No comments: