Friday, April 20, 2012

Selfish

this is the first time i feel so messed up. ada kawan pun macam takde. kawan pun macam tak kawan. kawan tak buat macam ni. anyway, I dont think it is anybody's fault but then it is all because that one thing. I know right we should be selfish. I mean we are in our last semester right. everyone is struggling on their own. we need to be selfish. but then aku fikir.. dengan kawan kawan about life pun nak selfish ke? rajin sangat nak selfish kan. sampai hati. 

kau tolong orang, orang tolong lah kau balik insyaallah. Allah tu maha adil. kalau tak tolong just move on je lah kan. yeah that is what I should do. or memang aku ni baik sangat sampai orang pijak kepala ku? hmm. kena buat kajian pasai tu. orang tak penah tengok aku marah. orang. I mean, kawan kawan. tak pernah sebab tu lah korang fikir aku ni baik kan. harini lantak korang la nak fikir apa. jangan disangka air yang takde buaya. 

or maybe its all my fault. I cant take too much pressure. if then, id burst. yeah, burst into tears, or burst into anger. teruk kan. Aku tak rasa ada orang sanggup nak layan. ye. aku tau. Aku tak layak untuk siapa siapa....


oke fine. dah lah. malas nak bebel panjang panjang lagi. bukan ada orang baca pun. 

Assalamualaikum.
.

No comments: