Saturday, April 21, 2012

Baby so cute!

Assalamualaikum :)

Harini rasa bertuah sangat sebab dah 1 hari aku jadi makcik. Hikhik. My sister in law had given birth to a cute baby boy! Hehe alhamdulillah syukur.

Babynya comel sangat. Adoii tatau nak cakap cemana lagi. Hehe

Lepas tengok baby ni now i realised how hard it is for moms to give labour to their child. My bro who was in the labour room told me that blood was pooling on the floor and such. I kinda know that before he told me but anyways that keeps reminding me how we should value our mothers. Setiap kali fikir mesti rasa sebak.. You never really know how to appreciate our mothers until youve seen with your own eyes keperitan melahirkan tu cemana.

Ya. Memang betul sangat tu. Aku tak penah tengok thats why setiap kali terfikir mesti sebak sbb teringat masa kecik kecik dulu aku nakal gila. Kesian mak aku. Hurmm mak, idah sayang mak. T.T

Anyway, back to the story, hehe baby ni lahir semalam. Pukul 6.45 petang kat hospital pantai. Yeay. Aku ada geng. Im an evening baby too. Tapi pukul 6. Huahua :P nama dia Syed Fawwaz Azhari. Nama dia tak daftar lagi tp setakat ni tak bertukar lah kot. Hehe he was born exactly the same place with his dad's. Hehe ;)


Le me and le baby! :P
Baby Fawwaz. :D
My dad, my bro, and my cute lil newborn nephew :')




P/s: pasni boleh panggil saya cik da. Yeay! :P
.

2 comments:

starscream aisyah said...

tahniahh, da jadi makcik dah :D

idah_shi said...

terima kasihhhhh alhamdulillahhhh :D