Tuesday, April 3, 2012

Journey solo saya

Assalamualaikum :)

Alhamdulillah today ive settled down my interview session for my dissertation. phewww. cuaknya hanya tuhan je tahu. pagi tadi memang nervous gila kot taktahu kenapa. mungkin la sebab pergi sorang sorang kot. heuheu

actually naqi ada hantar and ambil, tapi sampai station Padang Jawa je. aku pergi naik tren je harini. haaa mudah dan selesa. 

pagi dalam pukul 830 tu da gerak. appointment pukul 10. hehe tak sangka aku redah 11 station sampai KL sentral sorang sorang. alaaa macam tak penah buat je aku ni. penah la tapi sekali je. HAHA


ni sebenarnya dah coach baru ni. aku pergi and balik naik tren baru. bestt wooo. haha jakun skit. cantik plak tu. haha


lepas dah setel interview semua aku pun jalan la pergi 1 Sentral. ada orang penah pergi sini tak? aku tak pernah. tadi 1st time. haha so macam sepanjang perjalanan tu aku mcam kagum la sebab cantik. tengokla covered pavement dia ni, lawa kot *clap clap*


sebab first time jugak la aku mangat snap gambar ni. bialah orang kata aku orang kampung pun. dah memang betul kot. pakai baju kurung semua. memang konfirm lah nampak sangat aku ni orang luar. haha


hmm ni pas nak masuk MRCB. tak reti nak guna lift. buat muka kesian sikit orang tolong. hahaha!

tapi kiranya harini hari bertuah aku sebab buat questionnaire then dapat voucher discount. yeay!

"kak kami ada nak buat survey sikit ni pasal coach KTM yang baru. akak boleh jawab kan? saya bagi voucher discount"..
"okay saya jawab!" hahaha :P

p/s: harini saya rasa tak sangka dapat jadi independent macam ni. ye saya tahu. 'lame' sangat tapi nak buat macam mana baru harini berpeluang nak merasa. heuheu :P



.

1 comment:

nabila faryzza said...

coach ktm baru dah ea skang? harap harap balik esok, dapat merasa coach baru ni. :)