Sunday, December 11, 2011

CTCE Expo 2011

Assalamualaikum. guten morgen. bonjour. zaoshang hou. eh. hehe

harini berasa macam lega sikit la sebab expo yang macam tajuk kat atas ni da selesai. ada la maa sikit nak update blog. 5 minit pun jadi lah. haha

after like weeks of hard work, Jumaat lepas me and my coursemate kena buat macam exhibition kat Galeri kat FSPU tu. erk. macam lame sangat bunyi dia kan? ni semua untuk tajuk Construction Technology part 5. rasa macam budak Archi pulak dah, nak kena buat model bagai. huehue. requirements dia tak nak plak lagi susah, model tu nak kena size A0. can you imagine how big is that? 





 *some of the pictures*

tapi aku punya group tak sampai size A0 pun. sebab tu lah tak menang kot. entah. haha gila nak wat Land Reclamation size A0 jadah. macam wastage je. so instead of that group kitorang half for on plan, half lagi untuk cross section. hehe oke jugak. besar jugak la.

anyway, we had much fun eventho memang penat gila. last sekali aku rasa penat macam ni masa aku sekolah menengah dulu. rasa macam baru lepas pergi tournament kawad. like seriously. kaki rasa nak tercabut kot. asik berdiri je. daripada pagi sampai petang. pengorbanan orang cakap. HAHA

okey la tak menang pun, dapat makan nasi free 3 kali sehari. sedap pulak tu.. sape nak bagi kan? hehe tapi kalau menang 1st place dapat RM200. okay terfikir balik yang tu rugi. aduii nak wat camne kan. rileks sudah, takde rezeki.

btw, selasa ni aku mungkin ada test PP,
rabu ada oral Mandarin + Test ECO + Submission Task 3 ECO
khamis ada Test PM + Submission PM + Presentation Applied.
memang lazat sangat kan?
yet aku still berblogging. haha jap2 lagi 5 minit. :P

korang kalau nak tengok gambar kat Expo tu meh klik sini. tak sanggup aku nak upload semua. 7hari 7 malam belum tentu siap. haha :D
.

1 comment:

nabila faryzza said...

test pp, test eco, test pm tu mmg lazat laa. haha btw, gudluck! last week before final kan, mmg mcm ni. sabar je la :)