Monday, August 22, 2011

sehingga hari ni.

Assalamualaikum korang .

ramadhan dah nak habis kan insyallah, hari hari yang tinggal ni marilah kita menambah bekalan kita . jom cari malam lailatul qadar. hihi

its been quite a while kan since my last post? anyway aku bulan bulan puasa ni lately busy la pulak . (bajet blogger pemes) ayah aku dah nak pencen. he is on leave now anyway sampai hari dia pencen and time time dia ada kat umah ni la aku dan kakak ku telah dikerah memasak setiap hari . (ceh bunyi cam kejam je kan? wahaha ekceli rase macam dikerah sebab tak reti masak. kalau reti takdenye rasa macam tu. kan? -,-'')

minggu depan konfem konfem nak kene buat kuih raya . eh, minggu ni dah kena start, nanti tak sempat. erkk . emm .

siang tadi teman kakak aku pergi buat gambar visa . and she's flying to UK next month . omg . rasa macam cepat gila . and macam tak prepare apa apa je . i mean mentally . wuwu .

dulu masa sekolah ye la selalu jugak seperate ngn kakak aku . ye lah dia kan dok hostel . aku goyang kaki je dok umah . sume kena suap. wahaha! tapi skang rasa macam pelik pulak bila kakak aku nak pergi belajar jauh . nati siapa lah nak jaga mak aku . oh, lupa ayah aku dah pencen kan . O.o


okay okay sebelum aku rasa sedih ni nak tanya, korang dah beli baju raya? ke tempah je? next entry insyallah aku update pasal tips nak membeli baju raya okay? nak tak? hehe. daaa :)

.

No comments: