Tuesday, April 19, 2011

STUDY WEEK

assalamualaikum .

dah 3 hari aku tak buat apa apa duduk goyang kaki je sambil edit video mandarin . setiap masa aku fikir pasal study aku yang tak setat setat lagi . argghhh . tension tahu tak?

aku macam berperang dengan perasan sendiri . video mandarin ni buat aku betul betul gila . it ate up my study weekdays . erh .

semua nak kene convert . video . sound . banyak betul dugaan . benci you .

anyway, i got 2 papers in a row on the same day the first day of my exam week . measurement pulak tu . gila killing . seram sejuk aku bila dapat tahu . hmm

semalam sempat lagi pergi makan durian kat tepi jalan . only cost about 4rm . best la jugak .

*okay . beli 4 biji dapat complementary 1*

fana :)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
p/s : sorry ye kecil and irni gambar korang tak dimasukkan sebab gmbar tak menjadi . hihi . btw, thanx to kecil sb tolong install kan converter tu . thanx jugak to aisyah who tried her best cheering me up mase kesusahan mengedit video tadi . NGEHNGEH :P
.

No comments: