Tuesday, March 8, 2011

ohh gembira sungguh!

ASSALAMULAIKUM. :D

okay, tonnes of things happened to me lately . ada yang buat aku bengang, gembira sangat pun ada . ngeh ngeh . 

yang sedih, aku hantar laptop ke kedai utk dibaiki . malangnye orang kedai tu cakap mungkin motherboard yang rosak . i was like "                " rasa macam tamparan kot . sumpah sedih rasa nak nangis . nasib naqi ada kat situ . so cam kene kaver lah . HAHA . ye lah, mane taknye, laptop tu sentimental value dia sangat besar kot bagi aku . ive been using it since i first stepped into uitm Perak . uwaaaaaaaa . dah nama manusia . bila dah hilang baru nak menghargai kan ? huuuuuu T.T

okay, yang gembira, aku dapat sesuatu yang gembira *sangat sangat sangat gembira, 3 kali gembira kat situ* ngeh ngeh ngeh . anyway, ta nak bagitahu la pe dia . bia la surprise je la eh? MUAHAHAHA . tapi housemate sume da tau la . ngehehehe . lets just say lepas ni aku boleh mengambil gambar dengan clean and clear . wuhuuuuuuuuuuuuuuuuu THANX ALID! :DD

with love, ida
.

No comments: