Friday, May 15, 2015

#10 A BIG THANK YOU NOTE!

Salam pembuka bicara.

Alhamdulillah. Untuk segala rahmat. Alhamdulillah for all the blessings and perfect majlis exactly like i have wanted.

I want to say thank you to my parents, thank you for keeping up with me, nak khemah transparent lah, nak fairy lights dekat pelamin lah, nak pakai flower crown lah instead of jewel crown (which i know at first you didnt approve of it), baju takmo bling bling lah (hahaha) and god knows what more did i wanted. Thank you for staying by my side walaupun idah duduk jauh kat kl tapi dekat rumah mak lah yang pening kepala fikir siapa nak amik katering, berapa orang nak makan, yadda yadda which i know only you know whats the best for the majlis and i trust you for that. Im sorry i couldnt help much as you said tak yah lah balik every weekend nanti penat TT

To my dad, terima kasih jadi wali to your most fav daughter (self claimed) Hahaha. Cat rumah bagai, pasang lampu, alih angkat barang, macam macam lagilahhh. Semua buat sendiri. Tanpamu siapalah daku alid. TT

To my sis, thank you soooooo much tolong bawak mak settlekan errands related to my wedding, pergi kejar orang dewan, keluar masuk butik, jumpa acik katering tu, hantar baju kat dobi. Ahhhh banyak sangat. Stress sana sini. Nanti kite belanja garret popcorn eh. Hehehe!

To my bro and sis in law, thank you buat pelamin yang sangat cantik and sebijik sjibuk macam yg idah nak (I promised ill make a review about the gorgeous pelamin), 3 minggu berturut every weekend balik kuantan sebab nak angkat barang pelamin and pasang pelamin. Then let me stay for about 3 months at your place before i get married. Ahhh jasa tak terbalas rasanya TT

To my big family, terima kasih for all, datang tolong kemas rumah, and the helps while the events are ongoing. Hehehe

Andddddd, to my husband. Thanks for having me as your wife. Nak sweet2 talk i sweet talk depan muka awak je lah eh takkan nak taip kat sini pulak. Hahaha! :P


P/S: Review insyallah lepas ni. Hihi.

No comments: