Need my critical brain back

Assalamualaikum.

Jarang ni aku nak post entry malam malam gini. Haha. Anywayyyyyy, just now i just got back from my research methodology class. Hmmmmmmss sapa yang coursemate sama ngan itew dulu tahu la macamana subject RM ni. But i think at my level now its a bit refined sebab sekarang belajar memang focus on buat thesis/dessertation. Sooooooooooooooo, now i know how to really write a literature review (hope so). Hahaha Sebab before this belajar macam blur blur. Yang jadi mangsa aku sendiri. Kesian desert masa degree dapat B je, With 6 credit hour. Imagine that. Imagine how my pointer was. Nasiblah. Hahaha. Kat kelas tadi belajar "How To Write A Literature Review"

What ive learned on tonight's class. Omg tulisan macam cacing haha

Contoh kat atas ni pasal issue on Lahad Datu tu. Haha tak kesahlah janji senang nak paham. Alhamdulillah okayy. Tapi masalah sekarang ni research topic pun macam terkapai lagi. Got one or two in my head but still searching for another good topic. Hmmmm i need my critical thinking brain back!.

1 comment:

IRIENA said...

rindunya nk g class n write notes mcm ni T_T