Tuesday, November 15, 2011

teringin jugak

assalamualaikum.

sebenarnya dah lama nak cakap ni. aku jarang sekali masak bila ada kat umah sewa ni. bukan apa, kitorang duduk 10 orang, dapur besar mana je kalau sewa umah atas kedai kat Pusat Komersial ni. u can imagine, kalau tengahari pukul 2 ada kelas, korang lapar, tapi housemate masak lama gila and u cannot put your hands in the kitchen sebab peralatan memasak pun macam tak berapa nak cukup then you have to wait for that. aduii serius taktahu nak cakap apa.. its not like aku ni orang yang paling malas dalam dunia sampai nak memasak pun malas. tapi there are certain reasons that make you be like that.

untuk letak barang barang pun macam tak muat sangat, sebab orang lain buat macam umah sendiri letak barang yang taktahu menda pe dalam peti asi tu. ye. mungkin korang ingat ni semua alasan. lantak korang la nak cakap pe. yang penting aku tahu pe yang aku tahu. hoh

aku bersyukur aku still cukup makan despite of all these things happening. alhamdulillah.

semalam kemas koleksi tudung aku cos semua tudung je dah tak muat satu laci. so ive decide that nak gantung aje lah.


but then taktahu nak gantung kat mana pulak hanger ni. semua dah tak muat. k lahh daaaaaaaaaaaaaa

:)
.

No comments: