muka busuk.

Assalamualaikum :D

after like 7hours of journey finally i arrived at my home sweet home! weee sumpah penat gila. jam tak nak pulak nak jauh gila daripada nak kuar DUKE tu sampai la ke karak. omg. penat tahu duduk lama lama dalam bas tu. dengan masalah perempuan nye lagi. alhamdulillah selamat semuanya. tapi aku mcam pelik sikit sebab bas tu tak behenti untuk semayang subuh. heemmmmmmmmmmmmmmmm journey lama gila dah macam journey aku balik Perak dah. 
puas dah tidur bangun tidur bangun tidur bangun entah keberapa kali aku tidur pun taktahu. tapi balik umah pun bantai tido jugak. sambung sampai tengahari. astaghfirullah. kihkih penat kot :P
then bangun je celik mata p turun dapur dah bau rendang. omg heaven gilaaaaa. *clap clap* terus rasanya nak nyanyi lagu Bruno Mars - the Lazy Song. haa kan. bila lagi boleh dapat nyanyi lagu tu. haha :P

 *muka busuk*

oh yesss. below is a picture of my place taken sometime last week. ditengah keserabutan assignments + interim report + tests = madness. macam tongkang pecah. HAHAHAHA -,-''

 

p/s: tak sabar nak raya. korang balik kampung dah ke? :)

.

No comments: