Wednesday, July 6, 2011

bang bang boom

aku betul betul rase teraniaya hari ni. arghhhhhhhh. kalau tak nak bagi elaun tu pun jangan lah mainkan perasaan orang. aku ni perempuan . hati lembut . jiwa fragile . tak boleh fikir ke??

tapi nasib baik ada ni .



okay dah. bye..

4 comments:

cha zainol said...

bantal mmg teman terbaek kala aku nak nages =='

shida said...

apesal ko gn yana 2-2 tensi pasal elaun ni =.="

idah-alhabsyi said...

cha zainol: sebenarnya ada maksud tersirat tu. tu bukan bantal, tp bungkusan baju. kehkeh :P

idah-alhabsyi said...

kecik: argh bukan semata2 elaun tu, tp bos wat belakon bg markah teruk kat aku utk penilaian markah tu, sentap mak nyah. rupenye bang bang boom je. hadoiiiii