Sunday, June 26, 2011

night out with my dad.

Assalamualaikum semuaaa :D

okay disebabkan my mom isnt here for two days until tomorrow night, eh maksudnya sampai ahad malam lah (kene pergi kursus), so my dad flew back here from Miri semata mata cakap sebab nak jaga kitorang .
alahai, anak da besar dah boleh jadi mak mak orang ni pun masih dirisau kan lagi . eh tak tak bukan aku . aku cakap kat akak aku . HAHA :P

so lepeh da pueh siang tadi melantak kenduri, malam ni tetiba ayah aku ajak pergi makan Kenny Rogers Roasters . wuhuu
macam paham paham je anak dia tak kenyang kenyang lagi . kihkih

some of the pictures yang sempat di snap tadi . :P


 okay ni alid saya :)

 air ni sedang bereaksi . "Autumn" . float dengan eskem coklat je pun . name nak up je . haha :P


 our dishes .

 alid sedang meniliti ayam didalam pinggan . ngehehe

 muka lapar LOL

 MINE

 sume makan tak hengat . ngehehehe

okay yang ni da kat Giant . sempat lagi pegi Giant kan . weeeeee

p/s: it was fun tonite, lama tak dapat makan Kenny Rogers, malam ni tertunai juga hasrat . kihkih :)
.

No comments: